اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برای نمایش مواضع خود در مورد مسائل داخلی و خارجی بیانیه‌ای صادر کرد.

هرگونه اندیشه‌ای که توان موشکی را تضعیف کند خیانت به حقوق مردم ایران است

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان مجمع عمومی خود طی بیانیه‌ای مواضع خویش نسبت به مسائل و مشکلات مختلف داخلی و خارجی اعلام کرد.

در آغاز این بیانیه آمده است: حادثه زلزله خیز که در منطقه غربی کشور عزیزمان رخ داده و منجر به فوت مجروحیت تعداد کثیری از هموطنانمان گردیده موجب غم و اندوه اقشار مختلف این مرز و بوم شده است بدین ترتیب اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان این مصیبت عظیم را به خانواده های عزیز و داغدار تسلیت عرض می نماید و از مسئولین محترم جمهوری اسلامی ایران تقاضا می نماید که به جای پرداختن به مناقشات غیر ضروری هموطنان حادثه دیده مان را فراهم اورند.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تصریح کرد: حال که با گذشت زمان بدعهدی آمریکا و استکبار بر تمامی مسئولین محترم ثابت گردیده و با توجه به بیانات اخیر ریاست جمهوری محترم مذاکره مجدد بر مسایل هسته ای تسلیحاتی و غیره با آمریکا دیوانگی و خسارت محض است.

در این بیانیه تاکید شد: جنبش دانشجویی توان و اقتدار موشکی ایران را تضمین کننده امنیت ثبات استتقلال پیشرفت این مرز و بوم دانسته و هرگونه اندیشه ای که موجب تضعیف این توانایی به حق ملت ایران گردد را خیانت به حقوق این ملت شریف می داند.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان تصریح کرد: نا آرامی‌های سیاسی و نظامی اخیر در منطقه مهم غرب آسیا نشان از برنامه شوم نظام استکبار و برخی مزدوران مرتجع منطقه ای آن برای تضعیف حقوق حاکمیت ملی و حق تعیین سرنوشت کشورها در جهت تامین امنیت نقطه نامشروع رژیم صهیونیستی دارد.

در این بیانیه خاطرنشان شد: بدیهی است راه حل مشکلات مردم لبنان یمن بحرین عراق سوریه و دیگر کشورها به دست خودشان می باشد و اقداماتی از قبیل گروگان گیری مسئولین کشورها بمباران ملتی مظلوم راه به جایی نخواهد برد و جز رسوایی برای عمال ماجراجو و بی تجربه منطقه عایدی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

بیانیه پایانی جامعه اسلامی دانشجویان در مجمع عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار