مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نطنز گفت: بر اساس تفاهم نامه ایتام زیر 18 سال نطنز تحت پوشش کمیته امداد از بنیاد برکت کمک ماهیانه دریافت خواهند کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا مومی‌اردستانی  امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی از جمله نهادهای انقلابی است که به‌ منظور زدودن فقر از چهره افراد فقیر جامعه تشکیل شد و با حمایت مادی و معنوی مسؤولان و مردم در حال فعالیت است.

وی افزود: حوزه فعالیت این نهاد بسیار گسترده است و در راستای رفع نیاز ایتامی که سایه پدر یا مادر را بالای سر خود ندارند و باید به زندگی و تحصیل بپردازند این نهاد توجه ویژه‌ای داشته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز تصریح کرد: در راستای توجه به ایتام شهرستان طرح‌های مختلفی در سطح شهرستان اجرا شده و با جذب حامیان و خیرین و همچنین کمک‌های مختلف تاکنون توانسته‌ایم مشکلات این عزیزان را برطرف کنیم.

وی از انعقاد تفاهم با بنیاد برکت جهت حمایت از ایتام زیر 18 سال شهرستان نطنز خبر داد و گفت: بر اساس پیگیری‌های نماینده شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی با بنیاد برکت جمهوری اسلامی مقرر شد به ایتام زیر 18 سال تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی نطنز ماهیانه کمک انجام شود.

مومی‌اردستانی خاطر نشان کرد: بر اساس این تفاهم مقرر شد این بنیاد ماهانه برای هر یتیم مبلغ 250 هزار ریال سرانه به حساب ایتام واریز کند که مجموعاً ماهانه برای 65 نفر از ایتام زیر 18 سال تحت پوشش ماهیانه مبلغ 16 میلیون و 250 هزار ریال واریز می‌کند.

وی در پایان با اشاره به یک نذر مردمی گفت: در ایام اربعین حسینی 400 پرس غذای گرم در منطقه بادرود با همکاری رحمت‌اله صفاییان پزشک خیر بادرودی توزیع شد.

 

انتهای پیام/م

 

کمک بنیاد برکت جمهوری اسلامی به ایتام زیر 18 سال تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی نطنز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار