مراسم افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای نطنز ظهر امروز با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مراسم افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای نطنز  امروز با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌ و پرورش اصفهان، رئیس اداره تربیت‌بدنی اداره کل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و اعضای انجمن اولیا و مربیان در دبستان قرآنی احسان یک نطنز برگزار شد.

این مراسم با حمل مشعل و پرچم المپیاد ورزشی، اجرای زیبای ورزش باستانی توسط ورزشکاران شهر بادرود، اجرای حرکات ورزشی توسط دانش‌آموزان و قرائت سوگندنامه آغاز شد.

در ادامه علیرضا محمودی مدیر آموزش‌ و پرورش نطنز اظهار کرد: شهرستان نطنز با دارا بودن ظرفیت‌های طبیعی مستعد برگزاری برنامه‌های ورزشی در سطح استان است و می‌تواند مسابقات را میزبانی کند.

وی گفت: در نطنز در سطح مدارس به سه ورزش شنا، کوهنوردی و کویرنوردی توجه ویژه‌ای شده چراکه وجود استخر اختصاصی در آموزش‌ و پرورش که همه مدارس موظف شده‌اند از آن استفاده کنند و همچنین مجاورت با کوه و کویر زمینه این سه ورزش را در نطنز فراهم آورده است.

عبدالرضا رئیسی معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان نیز ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی، اظهار کرد: درس تربیت‌بدنی در مدارس جهت ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان پیش‌بینی‌شده و هم‌اکنون در سراسر استان به این درس اهمیت داده می‌شود.

وی افزود: برگزاری دوره‌های ضمن خدمت، کارگاه‌های آموزشی، اجرای ورزش صبحگاهی، حیاط پویا، مسابقات ورزشی، کانون‌های ورزشی درون مدرسه‌ای برای همکاران و دانش آموزان موجب افزایش توانایی جسمی و روحی برای آنها می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل از مشارکت گروهی در اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای را از اهداف مهم برشمرد و تصریح کرد: با کمک و همکاری اولیا، اعضای انجمن و همکاران آموزشگاه می‌توان المپیاد را به بهترین نحو برگزار کرد.

وی همچنین از اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در بیش از  2 هزار آموزشگاه و همکاری حدود 80 هزار نفر و فعالیت بیش از 320 هزار دانش‌آموزان در این طرح در سال گذشته خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این المپیاد می‌تواند استعداد ورزشی دانش آموزان را شکوفا کند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار