تیم دانشگاه علوم پزشکی کاشان قهرمان و صاحب مدال طلای مسابقات والیبال دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت بهداشت شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرپرست تیم والیبال کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت : این مسابقات با رقابت ۳۲ تیم والیبال پس از هفت روز رقابت سنگین میان تیم های شرکت کننده با قهرمانی و مقام نخست تیم دانشگاه علوم پزشکی کاشان به کار خود پایان داد.
 
زهرا غلامی،  با اشاره به آغاز رقابت های والیبال در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت بهداشت ویژه بانوان از 30 مردادماه افزود: تیم دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و یزد به ترتیب به مقام نایب قهرمانی و سومی رسیدند.
 
وی، تصریح‌کرد: والیبالیست‌های کاشانی در دو ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۱ توانستند تیم شیراز را شکست دهند تا بر روی سکوی اول مسابقات بایستند.
 
به‌گفته‌وی، تیم والیبال کاشان در سال گذشته نیز مقام دوم را کسب کرده بود.
 
غلامی. با تاکید بر اینکه تیم والیبال دانشگاه علوم پزشکی کاشان، برای حضور قدرتمند در مسابقات و کسب قهرمانی، تمرینات منظمی را برگزار کرد گفت: نقش مربی متخصص و باتجربه در موفقیت و پیروزی بسیار مهم و با اهمیت است که تیم کاشان از مربی درجه یک و با دانشی برخوردار بوده است.
 
وی،در پایان اختصاص امتیاز خاص را برای تیم های قهرمان در مسابقات المپیاد خواستارشد و گفت: این کار برای مربیان و ورزشکاران ایجاد انگیزه می کند.
 
انتهای پیام/م
 

دختران علوم پزشکی کاشان طلا گرفتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار