نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان با رقابت های گل کوچک در منطقه پنج شهری از هفته آینده آغاز می شود.

دبیر ستاد برگزاری نخستین المپیاد ورش محلات کاشان،  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این المپیاد ورزشی صبح روز پنجشنبه 26 مردادماه جاری با برگزاری نخستین دیدار گل کوچک منطقه پنج شهری آغاز می شود.
 
سجاد مظفری تبار،  اجرای مراسم قرعه کشی این رقابت ها را با حضور مسئولان برگزاری المپیاد و تیم های شرکت کننده در فرهنگسرای المهدی(عج) یادآورشد و افزود : جلسات متعددی از ابتدای سال جاری تا کنون برای برگزاری هرچه شایسته تر این رقابت ها به عنوان بزرگ ترین رویداد ورزشی منطقه برگزار شده است تا از ظرفیت های ورزشی منطقه در حدامکان و اجرای مطلوب مسابقات در رشته های مختلف استفاده شود.
 
وی،با اشاره به برگزاری مسابقات گل کوچک به عنوان رقابت های آغازین نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان گفت : منطقه پنج شهری کاشان، شاهد برگزاری نخستین مسابقات فوتبال کوچک این المپیاد با حضور ورزشکاران مناطق طاهرآباد، خزاق و راوند است.
 
مظفری تبار، با تأکید بر رعایت قوانین استاندارد و ملاحظات قانونی برای حضور تیم های ورزشی در المپیاد گفت:  به عنوان نمونه بر طبق قانون،  بازیکنان نوجوان حق شرکت در مسابقات رشته مینی فوتبال که با حضور تیم های بزرگسال برگزار می شود را ندارند.
 
نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با حضور ورزشکاران مناطق پنج گانه شهری برگزار می شود.
 
انتهای پیام/م 
 

المپیاد ورزش محلات در مناطق پنج گانه کاشان برگزار می شود

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار