مجتبی نوریان به‌عنوان رئیس جدید هیأت ورزش دانش‌آموزی استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در جلسه مجمع انتخاباتی هیأت ورزش دانش‌آموزی استان اصفهان که  با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان، معاون امور توسعه اداره ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع به انجام رسید، دو نفر کاندیدا شده بودند.

به دلیل غیبت یکی از کاندیداها، مجمع با تنها یک نامزد به انجام رسید و مجتبی نوریان با 16 رأی به‌ عنوان رئیس جدید این هیأت انتخاب شد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در این نشست با اشاره به فعالیت فدراسیون ورزش دانش‌آموزی بیان داشت: در سال‌های اولیه فعالیت فدراسیون، قرار بود معاونان تربیت‌بدنی و سلامت، ریاست هیأت‌های استانی را بر عهده بگیرند اما از سال سوم فعالیت، تصمیم به انتخابی بودن رئیس گرفته شد.

عبدالرضا رئیسی ادامه داد: سال گذشته، مجتبی میردامادی ریاست هیأت دانش‌آموزی را بر عهده داشت و با همکاری اداره ورزش و جوانان، برنامه‌ها را به‌ خوبی اجرا کرد و نتایج خوبی نیز در سطح کشور کسب کرد.

 وی در ادامه به ارائه آماری از حضور دانش‌آموزان در مسابقات ورزشی پرداخت و گفت: در مجموع پایه‌های تحصیلی، 5 هزار و 165 دانش‌آموز در دو بخش پسران و دختران در مسابقات استانی در قالب 534 تیم شرکت کردند.

رئیسی با بیان اینکه اعزام به مسابقات کشوری به‌صورت مدرسه قهرمان و با تقویت تیم بود، تصریح کرد: 353 دانش‌آموز در قالب 44 تیم در مسابقات شرکت کردند که در بخش دختران 11 و در بخش پسران 12 رتبه برتر کسب شد.

معاون امور توسعه اداره ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت تعامل بین آموزش‌ و پرورش و اداره ورزش و جوانان استان، خواستار استفاده از ظرفیت‌های مشترک شد.

علیرضا امین ازاد ادامه داد: سال گذشته ارتباط نزدیکی بین اداره ورزش و جوانان و آموزش‌ و پرورش استان ایجاد شد و ادامه این ارتباط به‌ سلامتی و تندرستی جامعه کمک خواهد کرد.

وی یادآور شد: در توسعه ورزش محور اصلی سلامت است و با شرکت حدود نیمی از دانش‌آموزان استان در المپیاد ورزشی مدارس، جنبه ورزش همگانی بیشتر موردتوجه قرارگرفته است.

رئیس جدید هیأت ورزش دانش‌آموزی استان اصفهان نیز جایگاه تربیت‌بدنی و فعالیت ورزشی در آموزش‌ و پرورش را مهم ارزیابی کرد.
مجتبی نوریان با بیان اینکه ورزش دانش‌آموزی در استان جایگاه خوبی دارد، یادآور شد: دانش‌آموزان استان در مسابقات کشوری، عناوین زیادی را کسب کرده‌اند و با توجه به افتخارات کسب‌شده، یک‌بار دیگر در کشور عرض‌اندام کرده‌ایم.

وی ادامه داد: به‌طور نمونه در رشته هندبال، کشور مدیون اصفهان است و فدراسیون ورزش دانش‌آموزی نیز اصفهان را به‌عنوان قطب ورزشی می‌شناسد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار