در شش‌ماهه نخست امسال سه میلیارد و ۸۱۷میلیون تومان کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان پرداخت‌شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا شیران، با اشاره به اینکه یکی از سرفصل‌های مهم خدمتی این نهاد در حوزه حمایت‌های اجتماعی پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های تحت حمایت است، گفت: ۸۷۲ زوج نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان با کمک کمیته امداد زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه از مجموع خدمات ارائه‌شده به زوج‌های نیازمند در شش‌ماهه نخست امسال ۵۵۰ مورد کمک‌هزینه تهیه جهیزیه بوده است، افزود: همچنین به ۲۱۳ نفر از فرزندان ذکور تحت حمایت هديه ازدواج و کمک هزينه ازدواج مجدد به ۱۰۹ بانو تحت حمايت پرداخت‌شده است.

شیران از پرداخت بیش از سه میلیارد و ۸۱۷میلیون تومان کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های نیازمند خبر داد و گفت: منابع موردنیاز برای پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های نیازمند از محل منابع داخلی کمیته امداد و کمک‌های مردمی تأمین‌شده است.

وی با اشاره به اینکه در کنار پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای قبل از ازدواج برای این گروه از جامعه هدف برگزار می‌شود، افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره‌های قبل از ازدواج به نوعروسان موجب می‌شود ازدواج‌های صورت گرفته بین جامعه هدف این نهاد پایدارتر شود.

وی بابیان اینکه هزار ۶۹۵ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد این استان پشت نوبت دریافت خدمت از این نهاد هستند، افزود: تلاش می‌کنیم با رویکرد بهتر زمینه مشارکت خیران برای تأمین کمک‌هزینه جهیزیه نوعروسان نیازمند پشت نوبت دریافت این خدمت از کمیته امداد استان اصفهان را فراهم کنیم.

شیران با دعوت از خیران اصفهانی برای کمک به تأمین جهیزیه موردنیاز نوعروسان نیازمند، ادامه داد: خیران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد استان به‌صورت حضوری و شمار گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* در تأمین منابع موردنیاز برای تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت این نهاد مشارکت کنند.

 

انتهای پیام/م

 

آغاز زندگی مشترک ۷۶۳ زوج نیازمند اصفهاني با حمايت کمیته امداد اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.