غرفه فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با عرضه آثار فاخری از شخصیت‌های برجسته ایرانی و اسلامی درخشش خاصی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب "اینترلیبر" کرواسی دارد.

درخشش غرفه ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهلمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب "اینترلیبر" از تاریخ 7 تا 1‌2 نوامبر (21-16 آبانماه 1396) در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی "ویله سایم" شهر زاگرب، پایتخت کشور کرواسی در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه که مهمترین رویداد فرهنگی سالیانه منطقه بالکان محسوب می‌شود، صدها ناشر بین‌المللی به عرضه آثار خود پرداختند.

ناشرانی از کشورهای مختلف جهان از جمله اتریش، فرانسه، ‌ایتالیا، آمریکا، انگلستان، ایران، چین، آلمان، هلند، پاکستان، بوسنی و هرزوگوین، مونته نگرو، کرواسی، اسلوونی، اسپانیا، ترکیه ، ایرلند شمالی و... در این نمایشگاه حضور دارند.

این نمایشگاه که از اهمیت زیادی در کرواسی برخوردار است با سخنرانی "آندره پلنگویچ" نخست‌وزیر و با حضور اعضای دولت این کشور، دیپلمات‌ها و شخصیت‌های فرهنگی آغاز به‌کار کرد.

غرفه فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران در کرواسی، در بهترین مکان این نمایشگاه برپاست با عرضه آثار فاخری از شخصیت‌های برجسته ایرانی و اسلامی (به زبان‌های کرواتی و انگلیسی) توسط ناشران و نهادهای فرهنگی ایرانی مستقر در منطقه بالکان درخشش خاصی در این نمایشگاه دارد.

موقعیت مکانی و تزیینات ویژه غرفه ایران و عرضه صدها عنوان کتاب و محصولات فرهنگی و آثاری از آیت الله شهید مطهری،‌ علامه طباطبایی، علامه جعفری و.... به زبان کرواتی، توجه خاص بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده و این غرفه را در کانون توجهات نمایشگاه اینترلیبر قرار داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار