فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در بازرسی از وانت نيسان حامل بار خرما 63 هزار فندک خارجی قاچاق به ارزش 945 ميليون ريال را كشف كردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسن نیکبخت اظهار کرد: اکیپ گشت یگان انتظامی شهرستان فلاورجان به سرپرستی رئیس پلیس آگاهی، حین کنترل خودروهای عبوری در محور پلیس راه اصفهان_ شهرکرد به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه ظاهراً خودرو حامل بار خرما بود بیان کرد: مأموران در بازرسی دقیق از خودرو تعداد 63 هزار عدد فندک خارجی قاچاق که به شکلی ماهرانه در زیر بار خرما جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان ارزش محموله قاچاق را 945 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: راننده که هیچ گونه مدرکی در خصوص کالای کشف شده نداشت به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان گفت: در راستای فرمان‌های مقام عظمای ولایت مبارزه با وارد کنندگان کالای قاچاق به شدت برخورد خواهد شد و قاچاقچیان کالا مطمئن باشند که مقامات قضائی  نیز نهایت برخورد را با آن‌ها خواهند داشت.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.