كارآگاهان پليس آگاهی فرماندهی انتظامي استان اصفهان در يك عمليات در بازرسی از انباری در شهر اصفهان محموله لوازم خانگی خارجی به ارزش چهار ميليارد ريال را كشف و توقيف كردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "ستارخسروي"رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان  با اعلام این خبر اظهار داشت: كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي از دپوي محموله لوازم خانگی خارجي در انباري مطلع و بررسي موضوع را در دستور كار قرار دادند.

وي ادامه داد: كارآگاهان پس از هماهنگي با مقام قضائي از انبار مذكور بازرسي كردند كه در اين عمليات تعداد 220 دستگاه سینما خانگی سامسونگ ، 244 دستگاه چرخ گوشت و 300 عدد میز تلویزیون خارجي كه همگي آنها فاقد مدارك مثبته گمركي و قاچاق بودند كشف و توقيف شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه ارزش محموله كشف شده توسط كارشناسان مربوطه چهار ميليارد ريال اعلام شده است گفت: در اين خصوص يك نفر دستگير و پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

وی با بيان اينكه طرح هاي پليس براي مقابله با قاچاقچيان كالاهاي قاچاق همچنان ادامه دارد گفت: نگهداری کالای خارجی در انبارها می بایست توام با مطالبه مدارک مثبته گمرکی صورت گیرد و کلیه انبارداران موظفند ،حین کنترل ماموران مدارک مثبته را ارائه دهند در غیر این صورت کالا به ظن کالای قاچاق توقیف خواهد شد و قطعاً نگهداری کالای قاچاق برابر قانون می تواند تبعات سنگینی را متوجه انبار دار كند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.