فرمانده انتظامی شهرستان سميرم گفت: مأموران در بازرسی دقيق از انبار یک رستوران تعداد 17 عدد باطری، 49 جفت کفش و 5 هزار و 920 عدد خمير دندان خارجی كه به صورت قاچاق وارد و دپو شده بودند را كشف كردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی براتی در رابطه با کشف کالای قاچاق از انبار یک رستوران  اظهار کرد: مأموران مبارزه با کالای قاچاق با همکاری مأموران کلانتری مرکز حین کنترل انبارهای شهرستان سمیرم به انبار یکی از رستوران‌های بین راهی مشکوک و طی هماهنگی با مقام قضایی از آن بازرسی به عمل آوردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از انبار این رستوران تعداد 17 عدد باطری، 49 جفت کفش و 5 هزار و 920 عدد خمیر دندان خارجی که به صورت قاچاق وارد و دپو شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم عنوان ارزش کالاهای کشف شده را 100 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این زمینه ضمن برخورد قانونی، متصدی این رستوران همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان مطرح کرد: با تمام توان با قاچاقچیان کالا با شدت برخورد کرده و از شهروندان خواست تا هر گونه مورد مشکوک را با تماس 110 اعلام کنند.

 

انتهای پیام/م

 

رستورانی که انبار کالاهای قاچاق بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.