نمایندگان کشورمان در روز دوم رقابت های جهانی پرورش اندام در اسپانیا خوش درخشیدند.

کسب 7نشان رنگارنگ تیم ملی پرورش اندام در کشور ماتادوربه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، در ادامه دومین روز  از هفتاد و یکمین دوره رقابت های پرورش اندام قهرمانی جهان که در شهر اسپانیا برگزار می شود ورزشکاران کشورمان در اوزان85، 90، 95، 100 و 100+ کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفتند و در پایان این نتایج را بدست آوردند.

محمود عینی نماینده دسته وزنی 85 کیلو گرم پرورش اندام کشورمان ضمن کسب مقام دوم به مدال نقره هم دست یافت.مهدی قنواتی هم در دسته 90 کیلوگرم نایب قهرمان شد تا دومین نقره در روز دوم مسابقات برای ایران بدست آید.

دسته 95 کیلوگرم

شرکت کننده : 9 نفر

حسین کلاته در این دسته قهرمان شد تا دومین مدال طلای ایران را تا اینجای کار برای تیم پرورش اندام بدست آورد.در ضمن این دومین مدال طلای کلاته در مسابقات جهانی محسوب می شود.

 دسته 100 کیلوگرم

شرکت کننده :12 نفر

مظاهر تابانی در اولین رقابتش در رده سنی بزرگسالان مسابقات جهانی حائز رتبه سوم شد.

دسته +100 کیلوگرم

شرکت کننده :10 نفر

محسن صمدی مدال طلا را از آن خود کرد و بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد.این در حالی است که صمدی سال گذشته در این رقابت ها سوم شده بود و با پیشرفتی که داشت توانست امسال طلایی شود.

همچنین محسن صمدی در نهایت شایستگی توانست علاوه بر قهرمانی در دسته فوق سنگین وزن مسابقات جهانی پرورش اندام، اورال این مسابقات نام گیرد.او در رقابت با تمام قهرمانان اوزان پرورش اندام به بالاترین نشان قهرمانی این مسابقات دست یافت.

ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رضا سلطانی مدیر تیم های ملی و ناصرگرجی و وحید اکبرزاده به عنوان مربی ملی پوشان را همراهی می کنند.

در حال حاضر در جدول رده بندی مسابقات تیم کشورمان با کسب 5نشان طلا،4نقره و 2برنز پس از کره جنوبی در رتبه دوم قرار دارد.تیم های آلمان،عمان،اسلواکی،اسپانیا و لهستان به ترتیب مکان های سوم تا هفتم این رده بندی را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/

محسن صمدی اورال مسابقات پرورش اندام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار