‌فرمانده انتظامی خرم آباد با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست داشجویان پیرو خط امام است، گفت: این روز بزرگ روز مبارزه با استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ  صفی اله بیرانوند، ‌فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان و روز دانش آموز گفت: روز ۱۳ آبان که به عنوان روز دانش آموز نام گذاری شده است، ماموران رژیم شاه، حضرت امام خمینی (ره) را در قم دستگیر و به دستور آمریکا به ترکیه تبعید کردند که در این روز دانش آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت‌های آمریکا در راهپیمایی شرکت و دژخیمان شاه به آنان حمله و آنان را به خاک و خون می‌کشند.

وی ادامه داد: در این روز دانش آموزان برای پیوستن به تظاهرکنندگان با تعطیل کردن مدارس خود راهی دانشگاه تهران شدند و به جمع دانشجویان معترض پیوستند، این در حالی است که امام خمینی (ره) نیز در پیامی این حرکت بزرگ را انقلاب دوم و بزرگ‌تر از انقلاب اول نامیدند.

فرمانده نیروی انتظامی خرم آباد گفت: در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند، این امر مهم و سرنوشت ساز به همه مستضعفان آموخت که می‌توانند، چپاول گران را به زباله دان‌های تاریخ بسپارند.

سرهنگ بیرانوند افزود: ۱۳ آبان به مسلمانان آموخت که در معبد انسانیت آزادانه و آگاهانه در برابر والایی‌های ارجمند مکتب توحید به نماز بایستند و تنها در برابر" الله" به سجود بنشینند.

انتهای پیام/د

۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.