امام جمعه بروجرد:

ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان به آمریکا تودهنی خواهند زد

امام جمعه بروجرد گفت: دولتمردان آمریکا در راهپیمایی ۱۳ آبان ازملت ایران تودهنی محکمی خواهند خورد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت السلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بروجرد گفت: روز ۱۳ آبان یادآور روز‌های تلخ تبعید امام خمینی (ره) وکشتار دانش آموزان درسال‌های ۴۳ و ۵۷ و همچنین روزشیرین شکستن قبح قدرت آمریکا درسال ۵۸ است.

وی از ۱۳ آبان به عنوان روز در هم شکستن قدرت شیطانی و اهریمنی آمریکا یاد کرد و افزود: ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان با توجه به بدعهدی ترامپ ویاوه گویی‌های او پاسخی محکم به رئیس جمهور آمریکا می‌دهند واقتدارایران را به رخ دشمنان خواهند کشاند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه بیان کرد: کشتار دانش آموزان درمقابل دانشگاه و تسخیرلانه جاسوسی آمریکا ازمهمترین حوادث این روز است که درهمه این وقایع دست جنایتکار آمریکا به خوبی دیده می‌شود.

حجت السلام والمسلمین ترابی افزود: جوانان و دانش آموزان علیه رژیم طاغوت تجمع کرده و شعار دادند که ۷۰ تن ازدانش اموزان درمقابل دانشگاه تهران مورد حمله قرار گرفتند.

وی با اشاره به تسخیرلانه جاسوسی آمریکا ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب از سفارت خانه این کشور به عنوان یک مرکز توطئه علیه انقلاب نام برده شد، اما در روز ۱۳ آبان دانشجویان پیرو خط امام (ره) به تسخیراین لانه پرداختند.

وی بیان کرد: این روزتن‌ها مختص دانش آموزان نیست و همه اقشارمختلف مردم باید با توجه به اظهارات ترامپ درچند ماهه اخیرو بدعهدی‌های دولتمردان امریکا در این آیین شرکت کنند.

خطیب نماز جمعه بروجرد حضور پر شور همه اقشارمختلف ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دهنده ایستادگی مردم در برابر زیاده خواهی آمریکا دانست و گفت: امید است همه اقشاربا حضور در راهپیمایی ضد استکباری و ضد استعماری خشم و انزجار خود را از آمریکا نشان دهند.

حجت السلام والمسلمین ترابی با اشاره به نقش جوانان و نوجوانان درشکل گیری، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز درسخنان اخیرخود در جمع جوانان به این مهم اشاره کرده و فرمودند: جوانان و نوجوانان همواره نقش موثری درطول دوران پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و اقدامات مهمی را انجام دادند.

وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش آموز سنگر درس را رها کرده ودرجبهه مقاومت ازاسلام و موجودیت نظام دفاع کردند وجان خود را فدای انقلاب اسلامی نمودند.

وی ادامه داد: ۱۷۰ تن از ۳۰۴ دانش اموز بروجردی درجبهه‌های جنگ ومابقی نیزدر بمباران رژیم بعثی به شهادت رسیدند.

امام جمعه بروجرد گفت: آمریکا در این ۳۸ سال گذشته توطئه‌ها و ترفند‌های زیادی را علیه ملت ایران به کار گرفتند و تا کنون هیچ غلطی نکرده ونخواهد کرد.

انتهای پیام/د

آمریکا از ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان تودهنی خواهد خورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.