معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: بعضی از پرداختی‌ها ثبت‌نشده و باید پیگیری شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مهرداد غضنفری معاون استانداربا بیان اینکه تاکنون ۱۲۶ جلسه این ستاد با ۴۶۰ مصوبه در برگزار شده است، افزود: از این تعداد مصوبه ۱۸۷ مورد در دست اقدام بوده و فرجه‌شان هنوز به اتمام نرسیده است.

وی ادامه داد: ۴۱ درصد از این مصوبات نیز اجرا نشده که معادل ۹ درصد کل مصوبات است و بخش عمده آن به واحد تولیدی و متقاضی برمی‌گردد.

غضنفری یادآور شد: در این مدت ۲۳۲ مصوبه اجرا شده قطعی معادل ۵۰ درصد کل مصوبات داشته‌ایم که نورم قابل قبولی دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان خاطرنشان کرد: وزیر در خصوص کارایی ستاد تسهیل استان‌ها گزارش‌هایی را به رئیس‌جمهور می‌دهد که خوشبختانه جایگاه خوبی در این راستا داریم.

وی تصریح کرد: بخشی از این گزارش به طرح‌های مؤثری که توسط ستاد تسهیل مشکلاتشان حل‌شده، برمی‌گردد و علی‌رغم اینکه موانع و مشکلات بسیاری از واحد‌ها را حل کرده‌ایم، اما انعکاس خوبی از آن‌ها صورت نگرفته که باید تلاش کنیم این گزارش‌ها به‌خوبی منتشر شوند.

غضنفری به رتبه خوب لرستان در پرداختی‌ها بین استان‌های دیگر اشاره کرد و گفت: بعضی از پرداختی‌ها به دلیل محدودیت‌های حدنصابی که در استان وجود دارد ثبت نشده که باید پیگیری شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان با اشاره به پرداخت‌های مستقیم یادآور شد: باید نماینده‌ای برای پیگیری این پرداخت‌ها در نظر گرفته شود تا به سرانجام برسند و دبیرخانه ستاد نیز نامه‌ای در این خصوص تنظیم کرده و به بانک‌ها بفرستد تا پالایشی در معرفی شده‌هایی که به سرانجام نمی‌رسند انجام بگیرد که در آمارها، تکراری صورت نگیرد.

انتهای پیام/م

۵۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل به صورت قطعی اجرا شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.