بیمارستان صحرایی حضرت قائم(عج) بوشهر توسط بهداری نیروی دریایی سپاه و منطقه دوم ندسا در بندر عامری تنگستان راه‌اندازی شد.

بیمارستان صحرایی در تنگستان راه‌اندازی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس بیمارستان حضرت قائم (عج) بوشهر ظهر سه‌شنبه در بازدید از این بیمارستان اظهار داشت: ارائه خدمات درمانی به افراد محروم و نیازمند را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم و طرح‌های مختلفی در این راستا ارائه می‌شود. این بیمارستان با هدف ارائه خدمات پزشکی و درمانی به محرومان منطقه به منظور ارائه خدمات به مردم و همه اقشار به صورت کاملا رایگان اجرایی شده است.

فتح‌الله ادبی ادامه داد: این بیمارستان با حضور ۱۴ پزشک متخصص به همراه کادر درمانی، اتاق عمل، آزمایشگاه، رادیولوژی، اورژانس، بخش‌های بستری خواهران و برادران، سونوگرافی، ددانپزشکی و داروخانه ایجاد و راه‌اندازی شده است.  این بیمارستان از چهارم آبان فعالیت خود را در بندر عامری شهرستان تنگستان آغاز کرده است و تا دهم آبان‌ماه فعالیت این بیمارستان ادامه خواهد داشت. این بیمارستان برای دومین بار طی سه سال گذشته در شهرستان تنگستان راه‌اندازی شده است و هدف آن خدمات دهی به محرمان و ارتقای سلامت است.

انتهای پیام /پ

بیمارستان صحرایی در تنگستان راه‌اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.