جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر از گشایش دوازدهمین بیمارستان صحرایی این سازمان در روستای محمد صالحی شهرستان گناوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حیدری افزود: این بیمارستان از امروز 26 دی ماه تا پنجشنبه 30 دی ماه به مدت پنج روز در روستای محمد صالحی پذیرای بیماران خواهد بود.

وی بیان کرد: ساکنان این روستا و مناطق همجوار در صورت نیاز به خدمات این بیمارستان می توانند در نوبت صبح از ساعت 7:30 تا 13 به این بیمارستان صحرایی مراجعه کنند.

حیدری ادامه داد: روزانه سه تا چهار پزشک عمومی همراه با 10 پزشک متخصص خدمات خود را به مراجعان عرضه می دارند.

وی گفت: بخش های دایر شده در قالب این بیمارستان صحرایی شامل سونوگرافی، آزمایشگاه، تزریقات، رادیولوژی، داروخانه است که در قالب خدمات کلینکی و پاراکلینیکی به بیماران عرضه می شود.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: بیماران در صورتی که نتوانند در این بیمارستان خدمات درمانی مورد نیاز خود را دریافت کنند به بیمارستان گناوه یا بیمارستان های مرکز استان ارجاع داده خواهند.

حیدری یادآور شد: دومین بیمارستان صحرایی جامعه پزشکی استان بوشهر تا پایان سال جاری در یکی از روستای شهرستان دشتستان برپا خواهد شد.

وی یادآور شد: در راه اندازی این بیمارستان دستگا ههای فراوانی از جمله دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان های نیروهای مسلح، تامین اجتماعی، کمیته امداد، دهیاری روستا، فرماندار و بخشدار این منطقه همراهی دارند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.