نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر استفاده از تفکر بسیجی در همه عرصه‌ها گفت: استان بوشهر از دیرباز در تمامی عرصه‌ها نماد ضد استعماری بوده است.

استان بوشهر از دیرباز در همه عرصه‌ها نماد ضد استعماری بوده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح یکشنبه در همایش شکوه مقاومت اظهار داشت: بسیج مایه اقتدار نظام اسلامی و هدیه‌ای عرشی از ناحیه خدا به مردم ایران در پرتو انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی با بیان اینکه بسیج نماد حضور در صحنه، مقاومت و پایداری است، خاطرنشان کرد: بسیج الگویی کارآمد از سپاه بدر، احد و خیبر است و به واقع تاریخ ایران گواه این است.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: بسیج هرگاه در صحنه حضور داشته موفق بوده است و همگان شاهد این موضوع در پاسخ به بحران‌های تحمیلی استکبار که در منطقه  راه انداخته بود هستند.

راه موفقیت، تفکر بسیجی است

وی بیان کرد: حماسه‌ای که بسیج در عراق و سوریه آفریده شد، نشان داد که راه موفقیت، تفکر و جهاد بسیجی است.

آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: بسیج در همه صحنه‌ها حرکت‌های بزرگی را از خود نشان داده است و این انقلاب را در راستای تحقق اهداف خود کمک کرده است.

وی بیان کرد: بسیج آینده و راه اقتدار ایران است و به همین خاطر امام (ره) و رهبری تاکید و اهمیت خاصی برای این نهاد قائل بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: استان بوشهر از دیرباز در تمامی عرصه‌ها نماد ضد استعماری بوده است و شش قرن مقاومت این استان گواهی بر این موضوع است.

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.