فرماندار گچساران گفت: 52 میلیارد ریال اعتبار از محل هدایای وزارت نفت برای اجرای زیر ساخت‌های ورزشی بانوان در این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج عبدالرحیم رحیمی در نشست کارگروه امور بانوان و خانواده گچساران افزود: این میزان اعتبار برای ساخت سه سالن چند منظوره در روستاهای سراب ننیز، ناصرآباد و مظفرآباد و احداث یک باب استخر بانوان در شهر دوگنبدان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: ساخت استخر بانوان با اعتباری بیش از 22 میلیارد ریال هم اکنون در دست اجراست.

رحیمی پیشرفت فیزیکی این طرح را 20 درصد اعلام کرد و گفت: این طرح در زمینی به مساحت یکهزارو 500 متر مربع در دست ساخت است.

فرماندار گچساران گفت: سالن چند منظوره در روستاهای سراب ننیز، ناصرآباد و مظفرآباد با اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال در حال برگزاری مناقصه و مراحل قانونی است.

رحیمی عنوان کرد: با راه اندازی و افتتاح این طرح‌ها، سرانه فضای ورزشی در شهرستان گچساران افزایش چشمگیری خواهد یافت.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها در محله لبنان، سادات، رادک، روستاهای آبشیرین، امامزاده جعفر خیرآباد، تلخاب شیرین، باباکلان، آبشیرین، آرو، سربیشه، سرابننیز، امامزاده جعفر، مظفرآباد، خیرآباد و 500 دستگاه و کوی 108 دستگاه شهر دوگنبدان انجام شد.

رحیمی ابراز کرد: بانوان دارای توانمندی‌های چشمگیری در تمام عرصه‌ها هستند و به همین دلیل نباید آنان را قشر آسیب پذیر جامعه معرفی کرد.

بیش از 120 میلیارد ریال اعتبار در دولت تدبیر و امید در زمینه زیر ساخت‌های ورزشی در قالب 18 طرح در مناطق مختلف این شهرستان هزینه شد.

 انتهای پیام/غ

 توسعه زیر ساخت های ورزشی گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.