کارگاه یک روزه آموزش امنیت سایبری به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در سالن مهارت آموزش فنی و حرفه ای خوزستان برگزار گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهرام ملایی هزاروندی، معاون آموزشی اداره کل فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: با توجه به اهمیت روزمره امنیت اطلاعات شخصی و سازمانی و همچنین پیدایش روزانه و لحظه‌ای بد افزارها، ویروس‌ها، باج افزار‌ها و برنامه‌های مخرب کارگاه آموزشی یک روزه‌ای در این زمینه توسط فناوری اطلاعات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان به صورت حضوری برای کارمندان اداره کل و به‌صورت مجازی برای تمامی مراکز ستادی برگزار شد.

وی‌ هدف از برگزاری این دوره آموزشی را بالا بردن دانش و آموزش برای جلوگیری از نفوذ هکرها و راه‌های مقابله و پیشگیری از حملات سایبری عنوان کرد.

ملایی هزاروندی اظهار داشت: در این کارگاه آموزشی به تشریح اهمیت روزمره امنیت اطلاعات شخصی و سازمانی، انواع بد افزارها، تروجان‌ها، باج‌افزارها و سایر حملات توسط محسن سمیعی و سعید یارشکیبا کارشناسان فناوری اطلاعات اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان پرداخته شد که با ایجاد نمونه‌ای از راه‌های انتقال برنامه‌های مخرب به پایان رسید.

معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در دوره تخصصی امنیت سایبری تاییدیه آموزشی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/گ

برگزاری دوره تخصصی امنیت سایبری در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.