سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در راستای تنوع بخشیدن به فعالیت مراکز فرهنگی وابسته به شهرداری کرمان گفت: هم اکنون حدود 120 رشته متنوع در این مراکز به شهروندان آموزش داده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی با اشاره به گستره مراکز فرهنگی وابسته به شهرداری کرمان گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته تلاش شده در همه مناطق شهری این مراکز دایر شود و خوشبختانه در سال های اخیر تعداد این مراکز رشد داشته است که در تلاش هستیم به تعداد آنها بیفزاییم.
وی ادامه داد: هم اکنون 12 مرکز در سطح شهر فعال است که بیش از 120 رشته‌ی متنوع آموزشی در این 12 مرکز آموزش داده می شود.
سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان گفت: در کنار گسترش دادن به مراکز فرهنگی، تنوع رشته‌های آموزشی و بهره‌گیری از اساتید مجرب و ماهر در رشته‌های مختلف از دیگر اهداف این معاونت بوده است.
حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: رشته‌های مختلف مانند علوم قرآنی، صنایع دستی، هنرهای خانگی، هنرهای تجسمی، ورزشی، علمی، موسیقی و ... به تناسب در مراکز مختلف آموزش داده می شود.
وی گفت: بخش دیگری از آموزش ها، آموزش های عمومی و شهروندی در راستای کارگاه‌های آموزشی مختلف در زمینه سلامت، فرزندپروری، مشاوره و... است که با همکاری و همراهی پزشکان، مشاوران و کارشناسان مختلف برگزار می‌شود و خوشبختانه با استقبال خوب شهروندان مواجه شده است.
حجت‌الاسلام حسینی اظهارکرد: به عنوان مثال همایش‌های ارتقای سلامت به صورت هفتگی و منظم در سالن اجتماعات سه فرهنگسرای شهرداری با موضوعات مختلف و مورد نیاز شهروندان برگزار می‌شود که در برخی مراکز تعداد آنها از یکصد همایش نیز عبور کرده است.

انتهای پیام/ی

فعالیت های مراکز فرهنگی شهرداری کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار