مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: فرقه‌های انحرافی برای نابودی تمدن اسلامی به وجود آمده‌اند که با حمایت و سیاستگذاری دشمنان ما کمر همت بسته اند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان پیش از ظهر امروز در نشست مشترک علما و روحانیون شیعه و سنی استان کردستان گفت: دشمنان اسلام یک سیاست همیشگی دارند که مربوط به زمان کنونی نیست و با نفوذ بین صفوف مسلمین، ایجاد شکاف و برپایی جنگ و خودکشی، برادرکشی به اسم کرد، لر و عرب و فارس به دنبال تجزیه‌طلبی و استقلال هستند.

وی افزود: مبلغان دینی وظیفه دارند براساس سیره و سنت پیامبر(ص) نقش خودشان را ایفا کنند چرا که باید این هشدار و اظهار نگرانی را که دشمن به دنبال سکولار کردن مردم است و مردم را از دین گریزان می‌کنند را به جامعه ابلاغ کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه انواع و اقسام فرقه های انحرافی در مذهب شیعه و سنی به وجود آمده است، بیان کرد: بهائیت، شیطان پرستی، وهابیت، سلفی‌گری و داعش و غیره همگی برای نابودی تمدن اسلامی به وجود آمده‌اند که با حمایت و سیاستگذاری دشمنان ما کمر همت بسته‌اند.

وی خطاب به روحانیون اضافه کرد: ما حق نداریم معارف بلند قرآنی، و سیره و سنت گرانقدر پیامبر گرامی اسلام را به ادبیات و قرآئت خودمان برای مردم تبلیغ کنیم  چرا که برخی از مبلغین براساس فهم و برداشت شخصی اسلام را تبلیغ و ترویج می‌کنند.

نشست هم‌اندیشی علما و روحانیون شیعه و سنی استان کردستان در سالن جلسات مجتمع فرهنگی نور سنندج و به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در سنندج برگزار شد

انتهای پیام/ د م

برگزاری نشست هم‌اندیشی علما و روحانیون شیعه و سنی استان کردستان در سنندج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.