جمعی از علما و روحانیون اهل سنت استان کردستان حادثه تروریستی از سوی گروه های تکفیری در تهران را محکوم کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛درنشستی که شب گذشته همزمان با ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد جمعی از علما و روحانیون اهل سنت کردستانی در دیدار با آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در این استان به بیان دیدگاه های خود در حوزه های مختلف از جمله حادثه تروریستی تهران پرداختند.

در جریان برگزاری این نشست آنها در سخنان خود با اشاره به وقوع حادثه تروریستی در تهران، ضمن محکوم کردن این اقدامات کورکورانه خواستار برخورد قاطع با مسببن این واقع تلخ در کشور شدند.

آنها در سخنان خود با اشاره به اینکه این گونه حرکت ها ضد اسلام و مسلمین و اهل تسنن هیچگاه جوای خون ریزی و برادر کشی نیست و به همین دلیل این حرکت از جانب ما محکوم است.

در این نشست آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان در سخنانی با اشاره به امنیت پایدار در ایران اسلامی به اهمیت و برکات ارزشمند ماه مبارک رمضان و لزوم بهره مندی از آن تاکید کرد.

ماموستا ملا اقبال بهمنی رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج نیز در این دیدار در سخنانی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در تهران گفت: امنیت مهمترین نعمت برای ماست و بدون شک با هوشیاری نیروهای امنیتی در کشور با این گونه حرکت های ضد بشری با قاطعیت برخورد می شود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.