فرمانده سپاه فجر استان فارس از راه‌اندازی قرارگاه شهید اسکندری در استان فارس خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرتیپ دوم پاسدار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس در جمع کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی فارس و مسئولان حوزه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز با اشاره به سیاه‌نمایی‌هایی که علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌شود گفت: حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن یک وظیفه است.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج توانسته از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن دفاع کنند و اقتدار خود را نیز نشان دهند و با برنامه‌ریزی هدفمند در کار‌ها در زمینه‌های مختلف تربیتی، علمی و فرهنگی ورود کرده اند.

غیاثی با بیان اینکه آثار کارکرد‌های هدفمند تربیتی در سپاه و بسیج قابل مشاهده است، بر توجه به آموزش تاکید و اضافه کرد: در موضوعات آموزشی و تربیتی اقدامات شایسته‌ای توسط سپاه استان فارس و رده‌های آن صورت گرفته است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت فعالیت‌های هنری، به برنامه بزرگ فصل شیدایی و استقبال گسترده از این برنامه اشاره و تصریح کرد: دانشکده‌های هنر شیراز ظرفیت‌های قابل توجهی دارد که از آن‌ها باید استفاده کرد و در این راستا نیز افراد صاحب نظر، باانگیزه و دارای برنامه در حوزه هنر به عرصه وارد شوند.

فرمانده سپاه فجراستان فارس با اشاره به آسیب‌ها و فرصت‌های دانشگاه افزود: دشمن در جنگ نرم برای همه اقشار مختلف مردم برنامه‌ریزی کرده است از این رو دانشجویان بسیجی باید در فضای دانشگاه نقش‌آفرین باشند و توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

غیاثی با بیان اینکه دشمن از طرق مختلف به دنبال فلج کردن دانشگاه‌های کشور، فروپاشی اعتقادی و سست کردن اعتقادات است تصریح کرد: آن‌ها پس از پیروی انقلاب اسلامی برای نابودی این انقلاب هر چه تلاش کردند نتوانستند توفیقاتی را کسب کنند.

وی با تاکید بر مطالبه تخصصی و با برنامه دانشجویان بسیجی از مسئولان اظهار کرد: مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها در فعالیت‌هایشان برنامه‌ریزی هدفمند داشته باشند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس اضافه کرد: در بحث طلبه و دانشجو، حلقه وصل را بسیج دانشجویی انجام دهد و در این راستا نیز هم‌افزایی بین بسیج دانشجویی و بسیج طلاب صورت گیرد.

غیاثی با بیان اینکه سپاه فجر استان فارس درباره محرومیت‌زدایی اقدامات موثر و شایسته‌ای را انجام داده است افزود: در این خصوص قرارگاه شهید اسکندری استان فارس راه‌اندازی شده و مناطق هدف در شهر شیراز نیز شناسایی کرده‌ایم.

انتهای پیام/ن

راه اندازی قرارگاه شهید اسکندری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار