رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان، از تقسیط بدهی معوق قبوض گاز واحدهای صنعتی و معدنی تا بهمن ۹۶ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ علی اصغر جمعه ای رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان درباره نشست مسئولان ارشد اتاق بازرگانی و گاز استان سمنان، گفت: در این نشست مقرر شد تا بدهی گاز واحدهای تولیدی صنعتی و همچنین معدنی تا بهمن ماه سالجاری تقسیط و پرداخت شود تا بتوانیم کمک حالی برای واحدهای تولیدی استان بوده و همچنین مطالبات شرکت گاز را نیز پرداخت کنیم.


رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان افزود: یکی دیگر از اهداف این نشست البته همراهی بخش انرژی و تولید است که قطعاً تعاملات این حوزه اتفاقات خوبی را در سطح استان رقم می زند ما امروز باید اذعان کنیم که صاحبان صنایع و شرکت های توزیع برق دو بازوی یک بدنه بزرگ یعنی اقتصاد هستند و این نشست ها دارای اهمیت فراوانی هستند.


وی با بیان اینکه همواره یکی از مشکلات مطروحه در کارگروه رفع موانع تولید استان، مقوله بدهی های مالیاتی و انرژی است، تصریح کرد: خوشبختانه تعامل نسبتاً خوبی بین شرکت های توزیع کننده انرژی در استان و بخش تولید وجود دارد.


جمعه ای بیان کرد: تنها خواسته ما از این شرکت ها این است که برای صاحبان تولید خوش حساب در استان امتیازات قابل قبولی را در نظر گیرند تا در راستای ایجاد رغبت به پرداخت بدهی در موعد مقرر نیز موفق عمل کنیم.


رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان اظهار داشت : ۱۹ هزار و ۴۷۸ واحد تجاری و دو هزار و ۱۲۷ واحد صنعتی در استان سمنان منشعب گاز هستند که ما باید نگذاریم هیچکدام از این واحد ها، به دلیل بدهی تعطیل شوند.


انتهای پیام / ذ


کمک به واحد های تولیدی استان سمنان در پرداخت بدهی گاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.