از ابتدای سال 96 تاکنون بالغ‌بر 336 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان پرداخت‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا خباز استاندار سمنان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان گفت : ارائه تسهیلات رونق تولید باهدف حمایت از تولید از سال گذشته آغاز شد و امسال بخش عمده‌ای از اهداف موردنظر برای رونق تولید محقق شده است.

 

وی با اشاره به افزایش دو برابری سهمیه استان سمنان در تسهیلات رونق تولید نسبت به سال گذشته بیان کرد: تاکنون بالغ‌بر یک هزار و 88 واحد تولیدی در بخش‌های صنعتی و کشاورزی و بخش گردشگری در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کردند و به مشکلات آنان رسیدگی شده است.

 

استاندار سمنان تصریح کرد: از این تعداد بالغ‌بر 507 واحد را به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات رونق تولید معرفی کردیم.

 

وی افزود : از ابتدای سال 96 تاکنون بالغ‌بر 336 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی ، صنعتی و کشاورزی استان سمنان پرداخت‌شده است.

 

خباز با اشاره به اینکه 59 واحد تولیدی در این نشست برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شد تأکید کرد: با معرفی این واحدها بالغ‌بر 24 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید برای راه‌اندازی این واحدها پرداخت می‌شود.

 

وی افزود: با دریافت این تسهیلات واحدهای تولیدی مذکور متعهد به ایجاد 160 شغل جدید در استان سمنان می‌شوند.

 

استاندار سمنان بابیان اینکه این استان در شاخص‌های اقتصادی و رونق تولید در کشور رتبه چهارم و در برخی شاخص‌ها رتبه هفتم قرار دارد اعلام کرد: استان سمنان در مقایسه با سایر استان‌ها رتبه خوبی را دارد و باید برای کسب جایگاه اول تلاش بیشتری کنیم.

 

وی یادآور شد: برخی از بانک‌های عامل همکاری خوبی با این کارگروه نداشتند که با رفع مشکلات و موانع موجود در خصوص عدم همکاری تا پایان مهرماه باید این همکاری تقویت شود.


انتهای پیام / ه


پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.