در سال 95 بیش از 140 واحد صنعتی و تولیدی شاهرود با رفع مشکلات بیمه‌ای و مالیاتی و ارایه تسهیلات رونق تولید به چرخه فعالیت بازگشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدمحمدرضا هاشمی فرماندار شاهرود گفت : با رفع مشکلات متعدد واحدهای صنعتی و تولیدی بیش از هفت هزار شغل در شاهرود به وجود آمد که می توان با برنامه ریزی های بیشتر اشتغال قابل توجه دیگری را در شرق استان سمنان نیز به وجود آورد.


وی تصریح کرد: بیش از 40 درصد از واحد تولیدی بخش کشاورزی استان سمنان در شهرستان شاهرود و میامی واقع است و باید با ارایه بسته های حمایتی در زمینه‌های بیمه محصولات کشاورزی در برابر سرمازدگی در رونق بازار این قشر از جامعه تلاش کرد.


هاشمی اضافه کرد: بازگشت کارخانه کنسانتره شاهرود به چرخه تولید از دستاوردهای ارزشمند دولت تدبیر و امید بود که با فعال‌سازی این واحد از خسارت یکهزار و 400 میلیاد ریالی کشاورزان این شهرستان به دلیل فاسد شدن محصولات کشاورزی جلوگیری شد.


فرماندار شاهرود گفت: زیرساخت های لازم مانند برق، آب و گاز برای سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی در نواحی و شهرک‌های صنعتی شاهرود بر اساس نیاز منطقه‌ای فراهم است.


هاشمی ادامه داد: شهرستان شاهرود اکنون با چالش کمبود آب 200 لیتر برثانیه مواجه است که انتقال آب از سرچشمه های قطری به این شهرستان در میان و بلندمدت می تواند در فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی با تامین آب مورد نیاز موثر باشد.


فرماندار شاهرود گفت: برای افزایش اشتغال و رونق کسب و کار در شاهرود باید به بخش خصوصی میدان داد و از تمام دستگاه های اجرایی این شهرستان خواسته شده تا با فعالان اقتصادی که قصد راه اندازی واحدهای صنعتی را دارند نهایت همکاری را داشته باشند.


انتهای پیام / ه


اعطای تسهیلات به واحد های تولیدی شاهرود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.