رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جهرم از حمایت تحصیل اقشار ضعیف جامعه در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کوروش سرورزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جهرم گفت: با توجه به سیاست دانشگاه آزاداسلامی در کمک به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر، تمامی علاقمندان به تحصیل دراین دانشگاه که نمی‌توانند شهریه خود را مطابق آیین نامه این دانشگاه در ابتدا پرداخت کنند از امکان تقسیط شهریه برخوردار خواهند شد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه مردمی است که با کمک مردم شکل گرفته و رشد و نمو یافته است و نباید هیچ کس به خاطر مشکلات مالی از تحصیل در این دانشگاه باز بماند.

سرورزاده به تخفیفات دانشجویی نیز اشاره کرد و ادامه داد: مطابق آئین نامه تخفیفات دانشجویی به ممتازین علمی، قاریان و حافظان برجسته قرآن کریم، خانواده‌های تحت پوشش کمیته امدادحضرت امام (ره) و بهزیستی، خانواده‌هایی که ۲ دانشجو و بیشتر همزمان در دانشگاه تحصیل می‌کنند و خانواده‌های شاهد و ایثارگر تخفیف شهریه تعلق می‌گیرد و این دانشگاه علی رغم مشکلات مالی خود در جهت تعامل بیشتر سعی در همراهی با تمام اقشار جامعه بالاخص اقشار آسیب پذیر دارد.

رئیس دانشگاه آزاد جهرم تصریح کرد: خانواده‌های جهرمی می‌توانند بدون پرداخت شهریه در هنگام ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون، از امکان تحصیل در این دانشگاه برخوردار گردند.
انتهای پیام/ر

امکان پرداخت تقسیط شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.