رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس بر اهیمت جذب نخبگان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمزه سارویی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس بر اهیمت جذب نخبگان تاکید کرد و گفت: جذب نخبگان باید سرلوحه کاری مسئولان واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس باشد.

سارویی به‌صورت سرزده از حوزه‌های اداری، مالی، آموزشی، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید بازدید کرد و با حضور در جمع اعضای هیات رئیسه و کارکنان و با کارکنان این واحد، گفت: برای اهداف و پیشبرد دانشگاه آزاد اسلامی که از دستاوردهای سترگ انقلاب اسلامی ایران است باید همه توان و تلاش خود را بکار گیریم و به خوبی از آن مواظبت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس افزود: واحدهای استان در شرایط خاصی قرار دارند و ما هم باید همفکر شویم تا انشالله به مشکلی برخورد نکنیم. انتخاب دکتر ولایتی به عنوان رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی فرصت استثنایی برای دانشگاه آزاد اسلامی است که باید از این فرصت استثایی استفاده کنیم.

رئیس واحد شیراز گفت: اهیمت جذب نخبگان و نقشی که این قشر از جامعه می‌توانند داشته باشند بر کسی پوشیده نیست و این امر باید سرلوحه کاری مسئولان واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس قرار گیرد.

وی تاکید کرد: استان‌ها از لحاظ قطب‌بندی با توجه به شرایط جغرافیایی و پتانسیل‌های موجود سرمایه‌گذاری خوبی را داراست، به عنوان مثال در استان فارس سرمایه‌گذاری باید در حوزه گردشگری و حوزه سلامت مدنظر قرار گیرد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار