مدیرکل کمیته امداد فارس جمع‌آوری صدقات به صورت پیمانکاری را رد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد استان فارس با بیان اینکه مردم استان فارس پارسال حدود ۱۶ میلیارد تومان صدقه دادند، گفت: اگر این مبلغ را تقسیم بر ۳۵۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد کنیم به هر نفر ماهانه حدود ۳۸۰۰ تومان تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت استان فارس و به ویژه مشارکت فعال مردم بیشتر از این اعداد گفت: می‌طلبد با اعتماد سازی بیشتر زمینه جذب حداکثری مشارکت مردم در حوزه صدقات را افزایش داده و با تلاش بیشتر نسبت به جذب و مشارکت حداکثری مردم در پرداخت صدقات اقدام کرد.

بذرافشان یکی از راه‌های پرداخت صدقه مطمئن استفاده از درگاه الکترونیکی شماره‌گیری #۰۷۱*۸۸۷۷ * عنوان کرد و افزود: مردم استان فارس می‌توانند با این روش کمتر از ۳۰ ثانیه صدقه پیامکی خود را با نیت کمک به هر شهرستان پرداخت کنند.

وی ادامه داد: ریالی از صدقات مردم در هر شهرستان به شهرستان دیگر یا مرکز استان، تهران و یا هیچ نقطه‌ای از خارج از کشور انتقال داده نشده و به طور صرف صدقات هر شهرستان در همان شهرستان هزینه می‌شود.

بذر افشان اظهار داشت: همچنین به هیچ وجه نیز حق‌الزحمه کارکنان کمیته امداد از طریق صدقات پرداخت نمی‌شود و پرداخت حقوق و مزایای افراد تحت حمایت به طور صرف از بودجه دولتی همانند سایر اداره‌ها است.

مدیر کل کمیته امداد استان فارس تصریح کرد: مصرف صدقات بیشتر در حوزه مسکن، جهزیه، کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، درمان افراد نیازمند و حوزه‌های فرهنگی همانند شوق زیارت و همچنین کمک‌های موردی به افراد نیازمند و اشتغال است.
انتهای پیام/ر

پرداخت صدقات بصورت الکترونیکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۰:۳۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
به نظر روش های پیامکی مطمئن تر هستن تا نقدی
آخرین اخبار