رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ريزي استان اصفهان گفت: با خصوصی کردن آموزش و پرورش موافق نیستم و معتقدم باید منابع دانشگاهی در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته و توجه بیشتری به این بخش شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نعمت‌الله اکبری عصر امروز در گردهمایی رؤسای حوزه ستادی، نواحی و مناطق آموزش و‌ پرورش استان اصفهان، اظهار داشت: از جمله نکات خوب انجام گرفته در جشنواره شهید رجائی امسال برگزاری به موقع در هفته دولت و در روز کارمند بود.

وی افزود: ایجاد دسته بندی‌های مختلف  و شفاف‌سازی در گروه‌های علمی، فرهنگی اجتماعی از نکات خوب دیگر جشنواره امسال بود که با تعیین شاخص‌های مربوطه کار ارزیابی کارگروه‌ها بهتر انجام شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان در ادامه گفت: نکته بعدی جواب به سوال چرا ارزیابی بود، که قرار است با ارزیابی چه اتفاقی بیفتد؟ در سال های قبل و برای اینکه سازمانی ناراحت نشود از همه تقدیر و تجلیل به عمل می‌ آمد.

وی تأکید داشت: امسال با توجه به این نکته مهم که قرار است ایرادها، نقاط قوت و ضعف مشخص شده تا در اختیار  دستگاه‌ها قرار داده شود، کارگاه‌های آموزشی برای کارشناسان ارزیابی و عملکرد در جهت ارتقاء و بهبود وضعیت موجود برگزار شد.

اکبری اضافه کرد: در جشنواره بیستم شهید رجایی فرصت ویرایش، تصحیح و اعتراض را برای دستگاه‌های اجرایی باز گذاشتیم تا حقی از کسی تضییع نشود.

وی درخصوص برگزیدگان بیستمین جشنواره شهید رجایی عنوان کرد: امسال از هر گروه ۳ دستگاه اجرایی و در کل 15 دستگاه اجرایی و سه دستگاه بر اساس شاخص‌های عمومی ایثار، شهادت و اقتصاد مقاومتی برگزیده شدند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان یادآور شد: نکته دیگری که بر آن اصرار داشتیم تجلیل و تقدیر شایسته و درخور از دستگاه‌های اجرایی و کارمندان است.

وی در ادامه گفت: برخلاف امسال که جشنواره تنها در سطح مرکز و شهرستان  اصلی برگزار شد این ارزیابی عملکرد را به شهرستان‌ها هم می‌ببریم و مراسم تقدیر از برگزیدگان شهرستان‌ها را نیز در دستور کار داریم.

اکبری از کلید زدن طرح دیگری در شورای برنامه ریزی ستاد اقتصاد مقاومتی خبر داد و بیان داشت: قرار است به زودی فضای کسب و کار دستگاه‌های مربوطه نیز مورد ارزیابی قرار بگیرند و از دستگاه‌های اجرایی از منظر ارباب رجوع ارزیابی شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با خصوصی کردن آموزش و پرورش موافق نیستم و معتقدم باید منابع دانشگاهی در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته و توجه بیشتری به این بخش شود.

 

انتهای پیام/م

 

گردهمایی رؤسای حوزه ستادی، نواحی و مناطق آموزش و‌ پرورش استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.