همزمان با هفته دفاع مقدس و در هفته اول از ماه محرم حسینی نخستین یادواره شهدای تدارکات شهر نوش آباد با یاد شهیدان رحمت الله مایلیان و نورالله عصارزاداه در دبیرستان دخترانه شهدای صنایع کرک شهر نوش‌آباد برگزارشد.

دبیر یادواره شهدای تدارکات شهر نوش آباد، در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:این یادواره با هدف معرفی و شناسایی هر چه بیشتر و بهتر شهدای تدارکات در دفاع مقدس، احیای فرهنگ شهادت و مقاومت، جهاد ، ایثار و فداکاری و جانبازی به مناسبت ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، هفته بزرگداشت دفاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر برگزارشد.

علی اکبر روشنی، با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مصداق امر به معروف و ترویج ارزش های اسلامی و شعائر مذهبی است افزود: یادواره شهید رحمت الله مایلیان چهارشنبه این هفته پنجم مهر برگزارشد و یادواره شهید نورالله عصارزاداه چهارشنبه هفته آینده 12 مهر برگزار می‌شود.

وی با تقدیر از همکاری مدیریت، معلمان و دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه شهدای صنایع کرک شهر نوش‌آباد در برگزاری این یادواره تصریح‌کرد: خاطرات شهید رحمت الله مایلیان نیز در قالب کتابی تدوین ، چاپ و منتشر خواهدشد.

به‌گفته‌وی، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل، آموزش و پرورش، بنیادشهید و مسئول موسسه شهید حسین صیادیان این شهرستان در برگزاری یادواره‌ شهدای تدارکات همکاری و تعامل دارند.

دبیر یادواره شهدای تدارکات شهر نوش آباد، در ادامه اظهارداشت: سپاه پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل درراستای برگزاری سالانه یادواره‌ شهدا امسال نیز یادواره شهدای تدارکات را همراه با گرامیداشت یاد و خاطره 820 شهید این شهرستان در دو مرحله برگزارمی‌کند.

روشنی، برگزاری مرحله اول یادواره شهدای تدارکات را با توجه به تعداد 10 شهید تدارکات در 10 آموزشگاه تا پایان سال یادآورشد و گفت: مرحله دوم این یادواره نیز با سخنرانی سردار حزنی روز 13 مهر در سالن  9 دی بعد از نماز مغرب و عشا در شهرستان آران و بیدگل برگزارمی‌شود.

وی، حضور خانواده شهدا، همرزمان شهدای تدارکات و خاطره‌گویی آنها با اجرای مسابقات فرهنگی هنری را از جمله برنامه‌های این یادواره‌ها برشمرد.

به‌گفته‌وی، قرائت قرآن توسط قاری نوجوان نوش‎آبادی احسان ابراهیمی، سخنرانی سید حسین علوی امام جمعه شهر، مداحی، خاطره‌گویی عباس عباس‌زاده و غلام طهماسبی از همرزمان شهید مایلیان، قرائت دل‌نوشته خانواده شهید، دکلمه‌خوانی دانش‌آموزان، خوش‌آمدگویی مدیر دبیرستان و برپایی نمایشگاه از دست‌نوشته‌های شهدا از جمله برنامه های یادواره شهید تدارکات رحمت الله مایلیان بود.

شایان ذکر است: نخستین یادواره شهدای تدارکات شهر نوش آباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید  رحمت الله مایلیان با همکاری پایگاه مقاومت بسیج  سیدالشهداء نوش آباد و حضور نماینده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران آران و بیدگل ،بنیادشهید و مسئول موسسه شهید حسین صیادیان و رییس اداره آموزش وپرورش این شهرستان، مسئولین شهر نوش آباد، جمعی ازرزمندگان هشت سال دفاع مقدس وخانواده شهیدرحمت الله مایلیان نوش آبادی  در دبیرستان دخترانه شهدای صنایع کرک شهر نوش‌آباد برگزارشد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری یادواره شهدای تدارکات نوش آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.