جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان برنامه‌های هفته دقاع مقدس را در این شهرستان تشریح کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهزاد ملیانی در جلسه هماهنگی برگزاری هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تقدیر از جایگاه و مقام کسانی است که برای دفاع از ارزش‌های اسلامی جان خود را تقدیم اسلام کرده‌اند.

وی افزود: امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد و هفته دفاع مقدس این فرصت را در اختیار تمامی افراد قرار می‌دهد تا این ارزش‌ها به نسل جوان منتقل شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان بیان داشت: نسل جوان ایران اسلامی دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند و باید از این فرصت به منظور تبیین حقایق این دوران استفاده کرد و آینده‌سازان را با بهره‌گیری از فرصت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با ابعاد مختلف این ایام آشنا ساخت.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان چادگان گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس چادگان از روز جمعه 31 شهریور تا جمعه 7 مهر با اجرای  52 برنامه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی پیگیری می‌شود.

ملیانی از ساماندهی 400 نفر از نیروهای بسیجی چادگان و رزوه در روز جمعه برای صعود به قله انالوجه در رشته‌کوه دالانکوه و حضور در محل برپایی اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان چادگان یاد کرد.

وی ادامه داد: بازگشایی مدارس، رژه دانش‌آموزی، حضور راویان دفاع مقدس در مدارس و برگزاری گفتمان دینی با موضوع ولایت فقیه از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان همچنین از برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، برگزاری یادواره شهدا در محله مندرجان، روستای گشنیزجان، انالوجه، علی‌آباد و فراموشجان، برپایی نشست‌های بصیرتی و اجرای مراسم سوگواری دانش‌آموزان را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان چادگان یاد کرد.

وی در ادامه گفت: گلباران و غبارروبی مزار شهدای انالوجه، رزوه و چادگان با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان انجام خواهد شد.

ملیانی تصریح کرد: نه شهدا مردم را فراموش کرده‌اند و نه مردم آن‌ها را و ما می‌بینیم مردم از مناطق جنگی دیدن می‌کنند که اغلب نیز از جوانان هستند که با دوران جنگ تحمیلی و رشادت ها، ایثاگری‌های شهدا و جانبازان بیشتر آشنا می‌شوند.

وی در پایان مطرح کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه خاطره‌گویی در دستور کار است و این کار با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر روی این موضوع است که گفتند برای نیروهای جدید از خاطرات دوران دفاع مقدس بگویید که خاطره‌گویی تاریخ شفاهی ما را غنی‌تر می‌کند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس در چادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.