مدیر آموزش‌وپرورش نطنز گفت: در تابستان امسال حدود یک‌سوم از دانش آموزان نطنزی در کلاس‌های اوقات فراغت آموزش‌وپرورش شرکت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا محمودی  امروز در مراسم جشن پایانی پایگاه‌های تابستانی نطنز اظهار کرد: در تابستان امسال کانون شهید مطهری، پژوهش سرای دانش‌آموزی اندیشه و دبستان احسان 2 با برگزاری 40 کلاس و دوره‌های آموزشی متنوع در رشته‌های مختلف قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی، حدود یک‌سوم دانش‌آموزان شهر نطنز را تحت پوشش قراردادند.

وی افزود: در بررسی انجام‌شده و با توجه به تنوع فعالیت‌ها در جذب دانش آموزان به کلاس موفقیت حاصل شد و جذب دانش آموزان نسبت به سال قبل 40 درصد افزایش داشتیم و این افزایش مرهون زحمات مسؤولان ارگان‌های مختلف و فراهم آوردن امکانات متنوع است.

مدیر آموزش‌وپرورش نطنز تصریح کرد: مراسم اختتامیه به معنی تعطیل شدن کانون نیست و جوانان و نوجوانان درخواست می‌کنیم که در همه ایام به کانون سر بزنید و از برنامه‌های این مرکز فرهنگی استفاده کامل ببرید.

وی با اشاره به اینکه ما باید از فرصت‌های به وجود آمده نهایت استفاده رو ببریم، خاطرنشان کرد: اگر دانش‌آموزان از فرصت‌های پیش رو به نحو مطلوبی استفاده کنند، اوقات فراغت برای آن‌ها به یک فرصت جهت کشف استعدادهایشان تبدیل می‌شود و در غیر این صورت این فرصت‌ها و موقعیت‌ها را به‌راحتی از دست خواهند داد و بهره‌ای از این کلاس‌ها نخواهند برد.

محمودی ضمن تقدیر از دانش‌آموزان به‌واسطه حضور در دوره‌های آموزشی این کانون گفت: امروزه با توجه به تهدیدات مخرب دشمنان در هدف‌گیری نسل جوان و نوجوان، بیش از هر زمان دیگری باید با اجرای برنامه‌های متنوع و سالم نسل فعلی انقلاب را از این تهدیدات حفظ نموده و مصون نگه‌داریم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت تحصیل، تهذیب و ورزش خواستار برنامه‌ریزی جدی و دقیق دست‌اندرکاران امور فوق‌برنامه آموزش‌وپرورش به‌منظور غنی‌سازی اوقات دانش‌آموزان شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.