مسؤول برگزاری جشنواره «همبازی، همشهری 3» گفت: افزایش تحرک، ترغیب به بازی و کم‌تر شدن فاصله میان اعضای یک خانواده از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهرداد طاهری  با اشاره به برگزاری جشنواره «همبازی، همشهری 3» در مناطق مختلف شهری اصفهان، اظهار داشت: این جشنواره در سال‌های گذشته به صورت جمعی در یک مکان مشخص برگزار می‌شد اما امسال به چند بخش تقسیم و در مناطق مختلف شهر اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: بازی‌های فکری، ابروالیبال و بازی‌های خانوادگی در این بخش و در پارک میرزا کوچک‌خان جنگلی انجام می‌شود.

مسؤول برگزاری جشنواره «همبازی، همشهری 3» پیرامون هدف برگزاری این بازی‌ها برای خانواده‌ها گفت: افزایش تحرک، ترغیب به بازی و کم‌تر شدن فاصله میان اعضای یک خانواده از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم معتقد هستند اصفهان از لحاظ برگزاری برنامه‌های تفریحی، فرهنگی در جایگاه خوبی قرار ندارد اما استقبال از چنین برنامه‌هایی که به همت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود، به کیفیت و کمیت برگزاری آن می‌افزاید.    

طاهری بیان‌کرد: امسال برنامه‌های متعددی از سوی سازمان برای پر کردن اوقات فراغت همشهریان اصفهانی در فصل تابستان در نظر گرفته شده و در صورتی‌ که استقبال از این برنامه‌ها بیشتر باشد، مسؤولان نیز به افزایش این برنامه‌ها ترغیب می‌شوند.

وی در پایان درباره میزان استقبال از این جشنواره گفت: این جشنواره با استقبال چشم‌گیر مردم مواجه بوده و هر شب بر تعداد مخاطبان و شرکت‌کنندگان افزوده می‌شود.

 جشنواره بازی‌های خانوادگی «همبازی، همشهری» یکی از اقدامات تحسین برانگیز سازمان فرهنگی تفریحی اصفهان است که در بازه‌های زمانی متفاوت در مکان‌های متفاوت پررفت و آمد برگزار می‌شود و شهروندان اصفهانی می‌توانند ابعاد متفاوت بازی را تجربه کنند.

سومین دوره جشنواره بازی‌های خانوادگی «همبازی، همشهری» از 19 تیرماه آغاز شده و تا 30 مردادماه هر شب ساعت 20 تا 23 در پارک میرزاکوچک خان واقع در پل وحید با ارائه بازی‌های میدانی، ابروالیبال و بازی‌های فکری ویژه ایام تابستان در حال برگزاری است.

مسابقات میدانی شامل دارت، طناب‌کشی، توپ و حلقه و مسابقات فکری و هیجانی شامل ابرجنگا، اعصاب سنج، دست‌چین، معمای ابرچوب کبریت، ابرکاکتوس و ... از جمله بازی‌های این جشنواره است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.