طرح «مهر عاطفه‎ها» از سومین مرحله جشن عاطفه‌ها با حضور دانش‌آموزان و معلمان امروز، ۱۹ مهرماه در سطح هزار مدرسه استان کردستان آغاز شد.  

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمدرسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، در مراسم نمادینی که به همین مناسبت امروز، ۱۹ مهرماه در دبستان دخترانه کوثر دهگلان برگزار شد، گفت: جامعه ما جامعه مسئولی است و مردم ما نسبت به هیچ موضوعی بی‌تفاوت نیستند.

وی با بیان اینکه امسال جشن عاطفه‌ها در سه مرحله برگزار شد، افزود: مرحله اول همزمان با ۲۳ شهریور در سطح پایگاه های کمیته امداد در سطح شهرهای استان، مرحله دوم در سطح مصلاهای نماز جمعه و همزمان با ۲۴ مهر برگزار شد و امروز هم شاهد سومین مرحله از این مهر و همدلی با همکاری آموزش و پرورش در سطح هزار مدرسه استان هستیم.

شیخی‌زاده عنوان کرد: در مرحله اول شاهد حضور باشکوه مردم در پایگاه‌های مردمی جشن عاطفه‌ها بودیم که نتیجه این حضور جمع‌آوری بیش از یک میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای دانش‌آموزان نیازمند بود که بلافاصله با برنامه‌ریزی صورت گرفته قبل از مهر در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مردم در کمک به همنوع و دستگیری از نیازمندان همیشه پیش قدم بوده‌اند، بیان کرد: این حضور در کار خیر و عامه پسند جای هیچ صحبتی را برای هیچ کسی باقی نگذاشته است و جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان به اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها اشاره و اعلام کرد: جشن عاطفه‌ها هر ساله در راستای ترویج سنت‌های حسنه بین نوجوانان و جوانان در سطح جامعه و کمک به تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در کنار کمک‌های مردم استان، مؤسسات خیریه و خیرین خارج از استان نیز بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان نیازمند استان کمک کردند.

شیخی‌زاده یادآور شد: در شهرستان‌های مریوان و بانه همچنان شاهد کمک خیرین به دانش‌آموزان هستیم و نیازهای نیازمندان را از نزدیک می‌بینند و کمک می‌کند.

انتهای پیام/م

برگزاری مراسم  «مهر عاطفه‌ها» در سطح مدارس استان  کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.