وام اشتغال به ۱۶۸ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   مدیرکل کمیته امداد استان گفت: بانک تجارت از سال گذشته تاکنون، به ۱۶۸ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد با اعتبار یک میلیارد و ۸۱۱ میلیون تومان وام اشتغال زایی پرداخت کرده است.


فرید محبی با بیان اینکه از طرح‌های اشتغال زایی یاد شده ۸۴ فقره با اعتبار ۸۲۱ میلیون تومان از محل تبصره ۲۶ بانک تجارت بوده‌است، افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان، دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار طرح‌های خودکفایی در نظرگرفته شدکه از این مبلغ، ۹۹۰ میلیون تومان برای اجرای ۸۴ طرح به مددجویان متقاضی اعطا شد.


وی با اشاره به سهم بانک تجارت در پرداخت وام خودکفایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد از محل بند (د) تبصره ۱۶ در سال جاری ادامه داد: از محل این اعتبار، اعطاء یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خود اشتغالی به ۷۲ مددجو درنظر گرفته شده‌است که با تعیین شدن شعبه پرداخت می‌شود.


فرید محبی با یادآوری همکاری و تعامل خوب بانک تجارت با کمیته امداد، گفت: ۱۱۵ طرح با مبلغ یک میلیاردو ۶۸۰ میلیون تومان از تعهدات این بانک باقی مانده است که خواستار پیگیری و تسریع در پرداخت آن هستیم.

انتهای پیام/د

اعطای وام به مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.