بازنشستگان ساروی با راه اندازی خانه امید به زندگی امیدوارتر می‌شوند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید محمود سیدی رئیس کانون بازنشستگان فرمانداری شهرستان ساری گفت: با راه اندازی خانه امید توسط خیر ساروی همه امکانات این مجموعه شامل خانه دارت، شطرنج، تنیس روی میز، امکانات گردشگری بصورت رایگان در اختیار بازنشستگان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در سال‌های اخیر از سوی این کانون برای بازنشستگان صورت گرفته است، افزود: برگزاری مسابقات ورزشی برای بازنشستگان و تکریم از آن‌ها از اقداماتی بوده است که برای حفظ شان بازنشستگان صورت گرفته است.

رئیس کانون بازنشستگان فرمانداری شهرستان ساری از انعقاد تفاهم نامه با اداره فنی و حرفه‌ای استان برای آموزش رایگان به بازنشستگان و فرزندان آن‌ها خبرداد و گفت: در مازندران ۷۶ هزار نفر بازنشسته داریم که باید نگاه ویژه‌ای به این افراد داشته باشیم.

ناصحی مدیرکل مالی اداری استانداری مازندران نیز گفت: کانون‌های بازنشستگی تنها به دنبال حقوق اقتصادی نباشند و مسایل اجتماعی باید در درجه اول قرار دهند.

وی با اعلام اینکه متاسفانه در بکارگیری نیروی انسانی ماهر که سرمایه اصلی محسوب می‌شوند غفلت شده است، افزود: تعامل کانون‌های بازنشستگان استان با شهرستان‌ها سبب همگرایی و هم افزایی در توجه به قشر بازنشسته می‌شود.

مدیرکل مالی اداری استانداری مازندران گفت: دولت یازدهم در همسان سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان توجه ویژه‌ای داشته که این مهم در دولت دوازدهم ادامه دارد.

انتهای پیام/آ

خانه‌ای برای امید سالمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار