رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لارستان خبر داد؛

۱۴ بستری و ۲ فوتی در تصادفات جاده‌ای

مسئول اورژانس لارستان از انجام ۸۸ مورد مأموریت در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسعود حاجی رجبی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لارستان با اشاره به آماده‌باش نیروهای اورژانس ۱۱۵ لارستان در کنار سایر اعضای گروه درمان دانشکده علوم پزشکی این شهرستان، گفت: در 2 روز گذشته و در تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۵۰ مورد تماس با مرکز ارتباطات برقرار شد که در پی آن ۸۸ مورد اعزام آمبولانس صورت گرفته است.

وی افزود: در میان این مأموریت‌ها 5 مورد تصادف جاده‌ای و شهری گزارش‌ شده که ۱۴ مورد بستری و متأسفانه ٢ مورد فوتی در پی داشته است.

حاجی رجبی تصریح کرد: اعزام بالگرد پایگاه شهید قائدی جهت انتقال بیمار اورژانسی از لار به مرکز استان، مورد دیگری از خدمات کارکنان اورژانس به همشهریان گران‌قدر در این ایام است.

وی اظهار داشت: 10 مورد از خدمات ثبت‌شده در مرکز ارتباطات اورژانس مربوط به ۴ آمبولانس مستقر در محل‌های عزاداری است که ۸ مورد از آن منجر به انتقال بیمار به مراکز درمانی شده و دو مورد از مراجعات به شکل سرپایی درمان گردیده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لارستان با بیان این نکته که هم‌زمان ۱۶ پایگاه شهری و جاده‌ای و ۴ آمبولانس مستقر در مراکز عزاداری فعال بوده است، بیان کرد: تمام ۸۷ نفر کارکنان این مرکز جهت ارائه خدمات به سوگواران حسینی در آماده‌باش کامل به سر می‌بردند.
انتهای پیام/ر

انجام ۸۸ مورد مأموریت در تاسوعا و عاشورای حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار