شیراز؛

محور لار – جهرم حادثه خیزترین محور در جنوب فارس

رئیس پلیس راه جنوب فارس گفت: محور لار – جهرم حادثه خیز ترین محور در جنوب استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ حمدالله هوشمندی رئیس پلیس راه جنوب استان فارس با اشاره به اینکه در نوروز امسال شاهد کاهش 56 درصدی حوادث و تصادفات جاده ای در جنوب استان بودیم گفت: حادثه خیزترین محورها در جنوب استان فارس در سال 95 از لحاظ فراوانی تصادفات به ترتیب محورهای لار – جهرم، لامرد - شیراز و جهرم به قیر بوده است.
 
هوشمندی افزود: در شهرستان لارستان میزان تصادفات 78 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش داشته که این امر ناشی از مشارکت مردم در امر رانندگی و تعامل منطقی بین سازمان ها و ادارات مرتبط با امر ترافیک بوده است.
 
وی با تاکید بر الزامی بودن استفاده از کمربند ایمنی برای سرنشینان وسیله نقلیه، ادامه داد: رانندگان باید از ارتکاب به تخلفات حادثه ساز مانند سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، تجاوز و انحراف به چپ، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی و غیره پرهیز کنند.
 
رئیس پلیس راه جنوب استان فارس تصریح کرد: بیشتر جاده های جنوب استان فارس دارای عرض کم و دوطرفه بوده و سرعت هایی که مشخص شده متناسب با وضعیت فعلی و میزان گنجایش جاده ها است.
 
هوشمندی اظهار داشت: بیشترین عامل بروز تصادفات انحراف و تجاوز به چپ ناشی از خستگی و خواب آلودگی و تخطی از سرعت مطمئنه است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار