فرمانده اسبق سپاه کردستان گفت: امنیت و آرامش امروز کردستان و سنندج مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سردار حسین دقیقی فرمانده اسبق سپاه کردستانشامگاه چهارشنبه در نورانی شب خاطره شهید محمدسعید توفیقی که با حضور فرماندهان ارشد نظامی کشور و استان به همت حوزه هنری و سازمان بسیج هنرمندان کردستان در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد،گفت: امنیت و آرامش امروز کردستان و سنندج مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان است.

دقیقی افزود: کردستان شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب کرده که زبان از بیان جایگاه و بزرگی آنان قاصر است.

وی با بیان اینکه تقارن هفته دفاع مقدس با محرم‌الحرام یادآور این جمله امام راحل است که فرمودند«محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر» است، گفت: این فقط یک جمله زیبا بر تارک محرم نیست این یک تئوری و یک استراتژی است.

 فرمانده اسبق سپاه کردستان بیان کرد: باید ارزش‌های دفاع مقدس را به بهترین شیوه برای مردم بیان کنیم، چرا که مردان بزرگی در این راستا جان پاکشان را فدا کردند.

این فرمانده نظامی با عنوان اینکه امنیت کردستان مدیون نیروهای بومی و انقلابی خود کردستان است، گفت: تئوری خون بر شمشیر معنایش همین بود که مردم را با عنوان تئوری عملیات مردم‌داری به میدان بیاورد و امنیت را در کردستان ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: طومار گروهک‌های ضدانقلاب منطقه کردستان را شهدایی مانند کاک محمدسعید توفیقی و شهید رحمانی‌ها و غیره در هم پیچیدند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس به آمار بالای شهدای بومی و غیربومی کردستان اشاره کرد و گفت: اگر به واسطه وجود اینها نبود الان شاهد حضور ضدانقلاب در کردستان بودیم.

سردار دقیقی گفت: امام حسین(ع) عامل وحدت مسلمانان ایران است و همین عامل سبب شده کشوری مانند ایران که از لحاظ قومی دومین کشور جهان است در بخش حفظ وحدت بین اقوام در رتبه اول قرار گیرد.

انتهای پیام/ د م

امام حسین(ع) عامل وحدت مسلمانان ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.