رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان گفت: اصناف همیشه پای ثابت نظام برنامه های مختلف نظام و میدان دار عرصه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی هستند.

 

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمد دره‌وزمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته امر به معروف و نهی از منکر که در سالن اجتماعات اتاق اصناف سنندج برگزار شد، گفت: اصناف همیشه پای ثابت نظام برنامه های مختلف نظام و میدان دار عرصه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بوده و هستند.

به گفته وی، در هر برهه و مقطع تاریخی بحثی در اولویت حاکمیت و مردم بوده است که در دهه ٦٠ کشور درگیر جنگی شد که هشت سال طول کشید اما با ایثار و با همت و مشارکت آحاد مردم نتیجه دلخواه دشمنان کشورمان حاصل نشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: آرامش و امنیت امروز جامعه ما در سایه مشارکت و جانفشانی مردم حاصل شده و باید در راستای حفظ آن تلاش کنیم.

وی افزود: اصناف ما با رویکرد عملگرایانه، صادقانه و منصفانه خود در راستای ایجاد بازار آرام، مطمئن و مورد اعتماد مشتریان نقش آفرینی کرده و می کنند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه جامعه ای مقتدر و با ثبات است که شهروندانی آگاه و مقتدر داشته باشد، گفت: اگر افراد جامعه صداقت را در رفتار و گفتار و کردار خود نهادینه کنند جامعه ما به سمت مدینه فاضله پیش می رود.

دره وزمی داشتن صداقت در کردار و گفتار و عدم کم فروشی را از معروفات خواند و عنوان کرد: مسئولان و مدیران دولتی که فرصت سوزی و وقت تلف کنند مرکتب منکر شده اند.

 انتهای پیام/ د م

بازاری آرام و بدون تنش با رویکرد منصفانه اصناف و بازاریان کردستان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.