نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 80 درصد زندانیان ریگان جوان و افزون بر 70 درصد آنها متاهل هستند.

بیش از 80 درصد زندانیان ریگان جوان هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حبیب الله نیکزادی پناه در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان کرمان در ریگان گفت: معضلات و مشکلات اجتماعی یک بسته است و باید به صورت گسترده به آن نگاه کرد.

وی با اشاره به اینکه شرق استان کرمان گرفتار زلزله و ناراحتی‌های روحی ناشی از آن شده است و هیچ تلاشی برای ترمیم این ناراحتی‌ها نشده است تصریح کرد: ناامیدی و افسردگی در مردم شرق استان کرمان وجود دارد، اما این مشکلات را ندیده‌ایم و دستگاه‌ها در این زمینه کوتاهی کرده‌اند در حالی که پول بیت‌المال را در اختیار دارند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی 10 سال گذشته مسائل اقتصادی را مورد اشاره قرار داده‌اند و اگر بتوانیم اقتصاد را پویا کنیم، بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

نماینده مردم شرق استان کرمان اضافه کرد: بیش از 80 درصد زندانیان ریگان جوان و افزون بر 70 درصد آنها متاهل هستند و 75 درصد آنها به علت مسائل مربوط به موادمخدر در زندان به‌سر می‌برد زیرا برای سیرکردن شکم خانواده خود به این حوزه وارد شده‌اند.

نیکزادی متذکر شد: برای رفع مشکلات اجتماعی نمی‌توان فقط به یک نقطه توجه کنیم و همه دستگاه‌ها باید به این سمت و سو توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ح

میانگین سن زندانیان ریگان بسیار پایین است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار