مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت گفت:درست اجرا شدن فرامین اقتصاد مقاومتی موجب می شود در برابر آسیب های خارجی در امان بمانیم.

محمدرضا مودودی مشاور وزیر صنایع و قائم مقام سازمان توسعه تجارت در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،پیرامون مبحث اقتصاد مقاومتی اظهار کرد:باید توانمندی های تولید کشور مورد بررسی و سنجش قرر بگیرد وببینیم با ظرفیت کنونی تولید قادر به رقابت با برندهای بزرگ جهان هستیم.

مودودی با تشبیه رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی به فرمانده جنگ ادامه داد:همچون یک جنگ واقعی ،این فرمانده نیز نباید از خونریزی و زخمی شدن افراد بترسد و تمام عوارض ناشی از این تغییر بزرگ را باید به جان خریدار باشد تا در آینده بتوانیم عرصه روشنی را برای اقتصاد کشور ترسیم کنیم.

وی  اذعان کرد:ممکن است در مسیر تغییر سیاست های صنعتی مجبور شویم بسیاری از ماشین آلات قدیمی را کنار بگذاریم و یا واحدهای کوچک در کارخانه های بزرگ ادغام شوند.

مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت گفت:درست اجرا شدن فرامین اقتصاد مقاومتی موجب می شود در برابر آسیب های خارجی در امان بمانیم.

مودودی اضافه کرد:به هر حال باید حاکمیت تصمیم جدی بگیرد که آیا می خواهیم صنعت کلان در کشور داشته باشیم یا خیر واگر جواب مثبت است باید بتوانیم بهای آن را بپردازیم.

مودودی در پایان تاکید کرد:تعداد زیادی از واحدهای صنعتی کشور با وجود مشکلات متعدد ،بسیار موفق عمل کرده اند و مسئولان باید مراقب باشند که با وضع واجرای قوانین حمایتی نادرست آنها را از بین نبرند.

انتهای پیام/

اجرای اقتصاد مقاومتی ضامن بقای اقتصاد کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار