رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: در دهه اول محرم ۵۰ ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف بروجرد برپا می‌شود که این ایستگاه‌ها با حمایت‌های مردمی، از عزاداران حسینی پذیرایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   حجت الاسلام "صادق جعفر پور" رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه محرم برنامه‌های مختلفی در بروجرد برگزار می‌شود که گردهمایی مسئولین هیات‌های مذهبی یکی از برنامه‌هایی است که در دومین روز دهه محرم برگزار می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ۵۰ ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف بروجرد آماده شده اند تا در ایام محرم از عزاداران و مردم پذیرایی کنند که این ایستگاه‌ها با حمایت مردم صورت می‌گیرد.

 حجت الاسلام جعفر پور به طبل‌های حجیم و بزرگ در شب‌های محرم اشاره کرد و افزود: متاسفانه برخی از هیات‌ها در مراسم عزاداری از طبل‌های بزرگی استفاده می‌کنند که ممکن است مزاحمت برای برخی از افراد و بیماران ایجاد کند که در این راستا به هیات‌ها توصیه شده که از این طبل‌ها استفاده نکنند و از سیستم‌های صوتی مناسب در هیات‌ها استفاده شود.

 به گفته وی اجتماع عظیم عزاداران و هیات‌های مذهبی یکی از برنامه‌هایی است که عصر روز عاشورا برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: سال گذشته این برنامه با حضور حدود ۱۰ هزار نفر از عزاداران برگزار شد و امسال این برنامه نیز با برنامه‌های متنوع دیگری و با حضور مداحان در میدان قیام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /د

۵۰ ایستگاه صلواتی در بروجرد برپا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.