اولین آکادمی هندبال در گیلان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ غلامحسین عباسی رئیس هیئت هندبال استان گیلان گفت : طرح 2 ساله کشف استعدادهای هندبال گیلان از اول مهر با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گیلان در مدارس آغاز خواهد شد.

وی افزود: با اجرای این طرح می توانیم لیگ های مختلف نوجوانان و جوانان استان را راه اندازی کرده و کاری بنیادی در جهت شناسایی استعدادها به هندبال کشور انجام دهیم.

رئیس هیئت هندبال گیلان اظهار داشت : با مساعدت و حمایت های مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اولین آکادمی هندبال در گیلان تا سال آینده در مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت به بهره برداری خواهد رسید.

عباسی گفت: با حمایتهای بی دریغ منطقه آزاد انزلی و همکاری فدراسیون هندبال قرار است اولین سایت هندبال ساحلی گیلان که شرایط برگزاری رقابتهای بین المللی و ملی را دارا باشد در منطقه آزاد افتتاح شود.

وی تصریح کرد: از مهمترین برنامه های آتی تقویم ورزشی هیئت هندبال گیلان ،برگزاری رقابتهای هندبال سالنی نوجوانان و جوانان کشور در رشت ، برگزاری دوره های آموزشی ملی برای مربیان و داوران ، حضور مربیان با سابقه و با دانش در تیمهای ملی ، حضور موفق بانوان در لیگ دسته اول کشور و استفاده بیشتر از توانمندی مدیران و ورزشکاران بانو در بدنه هیئت و تیمهای ورزشی است.

 

انتهای پیام/ت

 

 

راه اندازی اولین سایت هندبال ساحلی گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.