سرمایه گذار مجتمع تفریحی موجهای آبی ارومیه از اتمام ساخت این پروژه تا پایان سال 96 خبر داد .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مسعود اسکندری سرمایه گذار خصوصی مجتمع تفریحی و گردشگری موجهای آبی ارومیه با اعلام این خبر گفت: با توجه به پیشرفت ساخت و ساز مجتمع ،‌پیش بینی می کنیم که این پروژه تا پایان سال 96 به بهره برداری برسد .

وی ادامه داد : مساحت زمین این مجتمع  13559  متر مربع و مساحت زیر بنای آن  8450 متر مربع است و شامل بخشهای مختلف و متنوعی می باشد .

این سرمایه گذار افزود : مجتمع موجهای آبی شامل استخرهای مجزای شنا برای بزرگسالان و کودکان ، 4 سونای خشک و بخار ، 2 جکوزی ، ‌18  سرسره ،‌ اتاق نمک ، حمام تورکی ،‌ سالن بدنسازی ،‌ سوئیت های اقامتی ، سالن غذاخوری و پارکینگ و دیگر خدمات رفاهی می باشد .

اسکندری ادامه داد : تاکنون 250 میلیارد ریال برای احداث ساختمان و خرید تجهیزات هزینه شده است و برای اتمام صد در صد  آن ، 70 میلیارد ریال دیگر مورد نیاز است .

وی به روند احداث مجتمع اشاره کرد و گفت : در سال 92 موافقت اصولی اداره کل میراث فرهنگی  و گردشگری استان برای ایجاد این مجتمع صادر شد ولی عملیات اجرایی آن از اسفند 94 آغاز گردید و با تکمیل و به بهره برداری رسیدن این پروژه ، برای حدود 110 نفر به شکل مستقیم شغل ایجاد خواهد شد .

گفتنی است که محل مجتمع گردشگری – سیاحتی موج های آبی ارومیه در کیلومتر 6 جاده سنتو( ارومیه به طرف مهاباد ) واقع شده است .

انتهای پیام/ح

تاکنون 250 میلیون ریال برای احداث وخرید تجهیزات مجتمع موجهای آبی ارومیه هزینه شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.