ایجاد شبکه های داوطلبی اصل مهم توسعه فعالیتهای داوطلبانه و جهت گیری هلال احمر مازندران در سال۹۶ است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت:حوزه معاونت داوطلبان در حقیقت حوزه سرمایه اجتماعی و یکی از مهمترین معاونت ها در نیل به اهداف جمعیت هلال احمر است.

 وی افزود: هم افزایی در فعالیتهای داوطلبانه بزرگترین و مهمترین سرمایه اجتماعی است که باید در جهت اجرای آن در سطح شعب با برنامه ریزی دقیق عمل نمود.

اکبری شناسایی و ارتباط با لایه های مختلف جامعه و ارائه برنامه های هدفمند و هوشمندانه برای استفاده بهینه از ظرفیتها و قابلیتهای اقشار مختلف را از ماموریتهای حوزه داوطلبان برشمرد و خاطرنشان کرد:ترویج خدمات داوطلبانه در حقیقت مهمترین وظیفه هلال احمر است که توسعه آن باعث تحرک و پویایی سایر معاونتها خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران خدمات داوطلبانه را رکن بسیار مهم ارزشهای سازمانی هلال احمرتوصیف کرد و افزود:برای  نیل به این هدف مهم باید ابتدا نگرش جامعه را بسوی چنین هدفی سوق داد و این تغییر نگرش مستلزم کارگروهی و نگاه سازمانی است.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از خدمات جمعیت هلال احمر مرهون تلاش و همت داوطلبان است گفت:برای استمرار ارتباط و نگهداشت داوطلبان به مرکزی ویژه در قالب شبکه داوطلبی نیاز داریم که این مهم در دستورکار هلال احمر استان قراردارد.

انتهای پیام/ک

توسعه فعالیت های هلال احمر مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار