سه مانور سالانه با هدف کاهش حوادث ریلی و افزایش آمادگی سازمان های امدادی در خطوط راه آهن شمال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گران پاشا مدیر کل راه آهن شمال درحاشیه برگزاری مانور رهایی از آتش در راه آهن شمال به برگزاری سالانه سه مانور در خطوط راه آهن شمال اشاره کرد و گفت: هدف مانور امداد و نجات از آتش، بررسی میزان آمادگی سازمان‌های امدادی و آشنایی آن‌ها با خطرات احتمالی در خطوط راه آهن است.

وی افزود: این مانور با همکاری اداره کل راه آهن شمال، فرمانداری سوادکوه، سازمان‌های آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس ۱۱۵، ماموران نیروی انتظامی و بسیج سوادکوه در منطقه ریلی اوریم سوادکوه برگزار شد.

مدیر کل راه آهن شمال گفت: نیروهای امداد و نجات در این مانور با حضور در منطقه‌ای که یکی از واگن‌های مسافربری دچار حریق شده بود، علاوه بر مهار آتش و جلوگیری از سرایت آن به واگن های دیگر، مسافران محبوس شده را نیز نجات دادند.

راه آهن شمال یا راه آهن مازندران با  ۲۷ ایستگاه نام یکی از شعبه‌های اصلی راه آهن سراسری ایران است که در سال ۱۳۰۸ بهره برداری شد.

این راه آهن از گرمسار در استان سمنان آغاز و با عبور از بخش‌هایی از استان تهران وارد استان مازندران شده و به ایستگاه گرگان در استان گلستان ختم می‌شود.

انتهای پیام/آ

مانوری امداد ونجات در راه آهن شمال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار