سومین دوره آموزش نیمه پیشرفته آتش نشانان داوطلب در ساری شروع شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین جوینی رئیس اداره سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: سومین دوره آموزش نیمه پیشرفته آتش نشانان داوطلب در سالن آموزش ساختمان مرکزی آتش نشانی ساری با حضور داوطلبین شروع شد و تا روز ۱، ۶ مرداد ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود: در این  دوره ۹ روزه آموزشی آتش نشانان با مباحث پیشگیری از آتش سوزی، دستگاه تنفسی، آبرسانی، کف و کف ساز‌ها، اصول نجات در تصادفات جاده‌ای، کمک‌های اولیه نیم پیشرفته و تمرینات عملی و مانور آشنا می‌شوند.

 

 رئیس اداره سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: آتش نشانان داوطلب در این دوره پس از قبولی در آزمون موفق به دریافت گواهی پایان دوره سطح ۲ آتش نشانان داوطلب خواهند شد.

 

 جوينی افزود: شعار آتش نشانی در اين طرح هر شهروند يك آتش نشان است و برای تحقق اين شعار نيازمند همكاری و مشاركت بيشتر شهروندان با اين سازمان هستيم.

 

وی از آمادگی اداره آموزش برای برگزاری آموزش های شهروندی در زمينه ايمنی و آتش نشانی خبر داد و از همه شهروندان خواست با مراجعه و يا تماس با اداره آموزش به شماره ۳۳۲۶۰۱۴۰ از برنامه زمان بندی اموزشی اين سازمان آگاهی يابند.

 

انتهای پیام/آ

 

آموزش آتش نشانان ساروی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.